besviken

att du ens kan göra såhär, komma och förstöra allt!
hur tror du att vi ska kunna lita på ett enda ord av vad du säger nu?
du förstör för mig, min familj och alla andra!
du ljuger som om det vore något att skämta om.
du fick mig att gråta, gråta i 2 timmar, sen fick man reda på att allt du sa var en lögn.
okej, inte precis allt, men till mestadels.
du har vart som en bästa vän för mig, hur ska jag nu kunna lita på dig?!
jag börjar ogilla dig mer och mer för vajre gång du öppnar din mun.
dina ord, dina tårar, dina löften, allt är ju bara påhitt..

snälla, kan inte du bara åka hem nu..


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0