sommarlovet snart slut :(

hello.
ett bra tag sen jag skrev nu, men har inte haft tid och lust.
hänt en hel del, slutat jobba, vilket är det lätt bästa! vart till lägenheten så nu är allt klart :D
flyttar in på söndag & börjar skolan på måndag, inte så taggad på de direkt förutom,
 att träffa alla underbara flickor(sofie, jonna, cicci, anna, ellen osv)+ olov :D de ska bli skojj,
även att Signe flyttar till ljusdal :D BÄÄST!!!!
ska bli så jävla roligt att ha dig där nu, helt underbart!
har även köpt hårförlängning yeaah :D najs najs..
Lördag blire "hejdå loos party" med signe hos kaj förhoppningsvis KUL ! :D
imorron blire Björnjakt med Bengt :D hoppas på att se björn & skjuta :D
men nu ska jag äta för jag är enormt hungri ;D
vart med älsk, typ vajre dag hela lovet, vilket är helt underbart, jag älskar dig Rasmus<3

hej då :D


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0