aj.

hade idrott idag, anna och ellen hade elevledd (?) och de var sketa kul, men klant som ma är sprang jag väl i i tegelväggen med lillfinget och bröt nageljäveln så börja blöda som ett as -.-' ont så inihelvete kan jag lova att de gjorde -.- damp. menmen söta saket får en på bättre humör ^^ även att jag målat mina naglar knallröda nu, nice ^^ och även att vi fått "julklappar" på skolan, två st varina växter till våra akvarium, HAPPY :D haha nörd jag är, men de blev skit fint nu mot före vart förut, kulkul med nya saker ^^ :) men nu ska jag ut till fisen, elina och erika ^^

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0