eskilstuna

sitter i eskilstuna nu, i min, cicci & jonnas lilla stuga :)
iaf har ja shoppat kläder = lite uppmuntrande iaf i allt bajs.
vart på parken zoo och klappat vårtssvin och tittat på alla djur.
massa skriva men de är ju skolan så -.-'
ska väl och handla imorron oxå jippi. :)

livet är ju förövrigt skit(!) just nu, händer för mkt just nu.
är det nu man ska ta och dö nu eller ? :s
känns verkligen som att de skulle vara så skönt just nu..
det är inte lätt när man inte vet vad som är rätt eller fel. skit!
menmen sånt är fuckling livet. :'(


tänker på dig gumman, önskar jag kunde vara hos dig :(
jag saknar dig så mkt och är så ledsen att vi inte har träffas än :(
jag älskar dig vännen och vi måste träffas såfort allt blir bättre <3 E.J

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0