lördagen.

lördag dag; hudik med fise n lund, köpte nikon d60 och en värmetång så nu är jag paaank :) men nöjd är jag iaf fast jag inte har fotat så mkt än :) på kvällen skjussade min älskade farfar mej till sandsjö, skulle dit och dricka öl med jonna, mathias & daniel :) kvälln var sjukt kul med mkt skratt, dricka & myyyys :) men idag har man ju vart bakis som aldrig förr, pinsamt.. -.- fast de börjar faktiskt gå över nu klockan 9 på kvällen x) åh ta mej tillbaka till igår/imorse :') woderful!! nu längtas bara till nyår nyår nyår fast jag är inte speciellt supsugen kan jag lova ;D haha! men de ska bli så roligt :) men nu ska jag titta på tv och smsa vidare :) byebye!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0