me myself and i

jag ska sluta äta för att jag är för tjock.
jag ska sluta titta på folk för då ser de mina fula ögon.
jag ska sluta prata med folk för då kommer ingen lägg märket till mig.
jag ska sluta tänka för det enda som händer är att det bli fel.
jag ska sluta andas för då kommer jag inte belasta någons liv.
jag ska sluta leva för då kommer allt bli så mkt bättre!

/ jennie ericson.

Mina kommentarer ♥
Postat av: Jonna

uffa säg inte så.. <3

2008-12-21 @ 20:49:30
Postat av: jennie

men ibland känns det verkligen så :/ <3

2008-12-21 @ 22:18:39

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0