över.

parken zoo idag, världens upplevelse :o jag var och "praktisera" på "asien" delen på parken zoo med ngr i klassen.
vi går in i ett rum och ser ett rådjur hängande, ballt tänkte jag.  åsså berättar Peter att vi skulle ta ur rådjuren och sen berika LEJONENS hägn :o
fan va ballt, så jag & jennie.w skar upp rådjuren och tog ur det. sen gick vi in till lejonens inomhusbur och hängde upp dom i träd och så.
sen väntade vi ett tag och sen skulle vi se när dom skulle äta, ballt!
så vi stod bredvid gallret till lejonens bur & lejonet kommer springde, typ damp!han vrålade och hoppade upp på gallret, trodde fan att de skulle gå sönder, SKIT rädd.. och han låg och vråla hela tiden skiiit äckligt & har aldrig vart så rädd i hela mitt liv.
så det här har verkligen vart en upplevelse som jag sent kommer att glömma. tack :)


- ja då var det väl över då, vet inte vad jag känner riktigt.
vill bara supa ner mig riktigt jävla full & sen typ ta livet av mej.
en jävla klump i magen hela tiden och åh bajs..
och det är ju inte bättre av att jag inte vet va jag ska köpa -.-'
blir så jävla deprimerad och vet snart inte vad jag ska ta mig till.
ingenting är roligt och jag försöker skratta men de är svårt...

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0