låt de vara över.

snart tar det stopp. skriver alla känslor här för att få ur mig allt.
och eftersom det troligtvis inte är ngn som läser här så är det perfekt!
men jag är så otroligt less på skolan/klassen nu.
på ytan är den helt underbar men allt smyger sig sakta fram.
jag är inte dum i huvet och jag fattar vad som händer.
det är en sak som jag inte kan med och det är när man utnyttjar folk.
jag klarar inte av att bli utnyttjad, då kan du/ni lika gärna skita i mig.
sen säger vissa att jag snackar skit, men sen i grund och botten
kanske det är så att jag inte är så ensam om det..
alla snackar fan skit om alla och de är bara att tare som det är ...

orkar inte skriva mer. skit på er.


Mina kommentarer ♥
Postat av: signe

bra skrivet jennie^^ jag finns, du kan prata med mej, det vet du:) <3

2008-11-28 @ 22:28:29
Postat av: jennie

tack signe, du är bäst av alla! <3

2008-11-30 @ 13:58:25

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0