måndag.

asså snart tar det stopp, jag orkar inte mer.
skolan är bara för mycket och jag orkar inte.
när man gick i ettan sa alla till mig;
"kämpa på, 2an blir mkt roligare & bättre"
det enda som är roligt är att man är vän med alla?
plugget är absolut inte mindre, jag orkar inte.
såfort jag är själv hemma så deppar jag sönder.
om jag skulle låta tårarna rinna skulle de rinna i evigheter.
vet inte ens vad jag ska säga förutom att jag saknar allt nu!
vill bara att skolan ska vara över & att jag kan starta livet :'(
just nu sitter man som en fånge i ett fängelse, stressar som en gris.
skulle göra nästan vad som helst för att slippa allt nu. hejdå.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0