söndag.

helgen har vart helt okej, blev ingen fest även fast man var bjuden på flera :/ hade ingen skjuss eller nått så då satte jag och signe oss hemma hos henne och drack öl ;) blev en skit lyckad kväll, fast de bara var jag och hon x)

allting är som ett stort frågetecken, vet inte längre vad som känns rätt och vad som känns fel. vet inte hur jag ska säga för att allt ska bli bra och jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra. känns som att jag vill stanna, men ändå vara fri och dra. vet inte vad jag ska göra längre, känns som att ingenting händer vad jag än gör.. fuck.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0