söndag

hallo alla stramisar ;)
helgen har vart helt okej, skönt som bara den! fredag leka med signe + annat. lördagen var jag brnvakt till sötungarna till 2 sen drog jag hem o fixa mej sen skulle jag till signe o festa med loosborna+voxna ;) skojj! men jag var inte nå sugen alls på att dricka så det blev ngr öl o kände inte av nått medans alla andra var jätte full, skit kul! x) men jaja hare :D

*måste bara säga att det ska bli jobbigt att komma tillbaka till skolan.
känns som man sitter emellan er och jag vill vara vän med båda.
känns som att man snart kläms ihjäl för man är rädd att mista ena
om man är med den andra o.s.v. ganska jobbigt men sånt är livet.
men man får väl kämpa på ändå, bara 1½ år kvar nu, SKÖNT!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0