konstigt..

asså måste bara få ur mig det här, ta åt dej/er om ni vill, de fullkomligt skiter jag i!
men jag stör mig otroligt mycket på vissa personer. först snackas det skit utan fulla munnar om folk hit och dit. okej jag ska inte skylla ifrån mig för jag snackar precis lika mycket skit. men sen är det ett väldans fjäskande för personerna som är så jävla dryg och jobbig och som vi verkligen inte tycker om?! tycker att de är en jävla dåligstil om jag ska vara ärlig. det liksom blir ju konserkvenser. hur vet jag att du/ni inte gör samma sak mot mig?! var ärlig och stå för vaffan du/ni tycker!
om personen/personerna skulle fråga mig om jag sagt nått så och?! får väll stå för vad jag sakt, men tänker iaf inte fjäska.
för att först sitta och snacka skit och sen är  när man får en komplemang vara "skit bra kompis" med dom sen, är fan mer lågt än att vara ärlig!

som jag sa så snackar jag precis lika mkt skit, men jag fjäskar fan inte för dom personerna jag snackat om!
så less, ja så jävla less.

men de är tur att man har vänner som är ärlig oxå, sandra är nog den ärligaste personen jag känner & det är så jävla bra!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Sandra Bergqvist

Jag Håller med! Alla snackar en jävla skit om alla. Orkar fan inte med tjejjer längre. Man kan inte lita på någon man trodde stod en nära. Smöreriet?! asså att dom går på det också. Men jag orkar inte bry mej, säger man någe om en annan ska man fan stå för det sen. Men det är det fan INGEN som klarar av verkar det som. Säger jag någe om någon till en annan så klar som fan jag ska stå för det sedan om den personen frågar mej om jag sagt någe. Asså fattar mej inte på endel personer! Finns bara 2 personer jag litar på till 110 i hela världen, Jennie Ericson och Jessie Flodin. Asså LOVAR finns inga bätte människor än er. Ni är Ärliga och, NÄE finns inge ord hur bra ni är kan jag lova! Älskar er så jävla otroligt mkt, nu och föralltid. Skulle hällre dö än att svika er! <33

2008-10-22 @ 21:23:47
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/
Postat av: jennie ericson.

ja jag håller helt med. om jag tycker att du gör nått fel så säger jag det till dig på en gång, som till exempel igår. asså det är bättre att vara ärlig o säga vad man tycker än att springa o snacka en massa skit.. litar på dig med!! jag älskar dej med och kommer aldrig svika dig, du och jag föralltid <33

2008-10-23 @ 12:14:15

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0