larsbo.

måndag:  vaknade 7.30 packade klart, drog upp till skolan med min väska som vägde typ 200 kg. men de gick bra, sen satt vi där till 10.30 sen drog vi o åt. sen bar de av till larsbo. det tog lång tid och helt plötsligt kom vi fram till en gård MITT ute i skogen. ingen täckning, inga hus, inget normalt folk på gården & bara skog. -.-'  miljöfolk = kompostskit, sopsortering, inte slösa på vatten (duscha max 3 min) massa sånt skit! hm. men vi skulle ha ulf som skulle vara med oss hela tiden och han var bäst iaf, gubbar är bra! :) sen kom en förelösare, berti bodin heta hon, prata om jämthund/gråhund och älgjakt, fick lägga blodspår o.s.v. sen åt vi o sen busade vi o sandra höll på att ta livet av oss i min, jonna & ciccis lilla friggebod. GOD NATT.

tisdag: vaknade 8 gick upp till mottagingen (som fanns på en kulle mitt i skogen) gick ner och åt frukost, hade kickan som var väldrigt självupptagen och pratade mest om sina egna hundar, men var bra, pratade om stående fågelhundar. sen vare lugnt, ulf pratade lite om grythundar och sen vare sing star och massa bus :D sen låg jag o jonna upp o prata massor på kvällen sen GOD NATT.

onsdag: vaknade typ 8, skulle ha Henry, som hade apporterande hundar typ fågelhundar tror jag de var. han var skiit dryg för han sa "alltsåååå" efter varje mening så i början hade man svårt att hålla sig för garv, men sen började man störa sig på de så mkt så man glömde bort att lyssna på han ^^ . sen på eftermiddagen hade vi Gunnar han var bra :D sen pratade vi flickor om massa spöken o medium, så sen kunde inte jag sova + att cicci prata i somnen ^^ hihi!. GOD NATT


torsdag: ÅKAA HEEM! tack för en trevlig vecka flicks ;)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0