livet.

först måste jag bara säga att helgen (DEX) var den bästa på otroligt länge!
tack allihopa, ni är bäst bäst bäst! <3

och nu skriver jag de jag vill få ur mig ..
det är nog sant att livet har 95% motgångar och 5% medgångar.
just nu går ju allt emot mig, snälla vad är det med allt ?
det enda som inte går emot mig är signe, allt annat är snart borta.
vill bara lägga mej ner o dö, skulle nog vara mycket skönare att inte leva.
vill bara ligga kvar i sängen hela dagen, som jag troligtvis kommer att göra.
måste läsa jägarexamen oxå men jag orkar fan inte ;(
förlåt för att jag finns, förlåt för att jag stör..

byebye!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0