onsdag.

idag har jag vart skit sur! vet ej varför, men kan ju inte vara glad jämt ä -.-'
haft matte idag, och de gör ju allt sååå mkt bättre -.-' fick damp. som vanligt.
sen hade vi idrott, de var skit tråkigt men var iaf med en gång..
ska nog snart dra upp till sandra och byta om sen dra hem o duscha.
ska även ner på köpingen idag igen med signe, så de blir väll okej iaf ;p
sen ska jag fan bara vara hemma och borde lägga mej typ 8 ikväll -.-'

även att de snart ät DEX, ska dit o titta på invigningen imorron,
på fredag äre supa med cicci, signe, sandra. sofie, elina, jessie & fler.
ska på förfest på åsen sen drar man på dex och titter på bandy :)
ska ha en hel hög som är inneboende hos mej ^^ peter, oskar, signe, jag & kanske rasmus,
i min lilla etta x) men de kommer gå bra de ^^ ne nu ska jag drao byebye!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0