söndag.

var till edsbyn idag, körde både dit och hem, stolt! :D
var på edmarks för dom hade utförsäljning på jakt/fiske saker där.
de var så otroligt mycket folk så jag köpte inte en enda sak. ångrar de.
skulle ha köpt jaktbyxor, men försent, och skit samma.
fick stå i kö en timme för att pappa/peter skulle köpa saker.
nu har jag bestämt mig, Jägarexamen nästa.. JAG SKA!
i slutet av höstlovet ska jag skriva upp.. :) önska mig lycka till med läsningen :/
men jaja, nu ska jag läsa på lite ^^ byebye!

Mina kommentarer ♥
Postat av: bara din! <3

lycka till min heting :) älskar dig mest av allt <3

2008-10-05 @ 15:08:11

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0