tordag.

gårdagen var kul! först var det skola, mindre kul men ändå.
efter skolan drog jag och flickorna iväg till hudiksvall och då gjorde jag det :D
så stolt över mej själv, men de var iaf inte skönt e ^^ men aja ångrar det inte iaf!
ska även ha prov till veckan och ska lämna in arbeten imorron så ikväll blire plugg, plugg, plugg!
även att min älskade rasmus ska komma :) så det blir mys med honom också såklart :)
men MÅSTE även plugga och jag SKA SKA SKA !! :) men hare bra, nu har jag samhällskunskap med pastor pär -.-'


Mina kommentarer ♥
Postat av: signe

hahaha, då gjorde jag det, men det var fan inte skönt:D haha, vad kul de lät^^

2008-10-16 @ 16:42:02
Postat av: jennie

haha aah de lät kanske fel xD haha! ;D

2008-10-17 @ 15:44:49

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0