torsdag

veckan har gått fort, som bara den! tycker nyss att det vart helg, men icke, snart är det helg igen.
ska egentligen att plugga nu, har prov imorgon på försäljning och service -.- hm, undrar hur de går då.
nästa vecka är det Larsbo som gäller? hm, inte direkt sugen på de kan jag lova.. borta hela veckan :/ menmen.
helgen blir det att åka hem imorron med mamma typ tidigt, hem och tare lugnt på fredag.
lördag ska jag upp och jobba :/ sen på kvällen är det kalas och sen fäst :D kulkulkul hoppas jag?
nej nu ska jag fan läsa till provet, prata med älsk & sen sova! sov gott, gott folk :D

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0