50 års kalas !

åkte med mamma till Hamra igår, skulle på saras 50-års kalas, där var jag med mathias, danne & simon. vi söp oss fulla, jag drack mest vin, as gott :D träffade emmelie o emma också, men inte mkt ;o dansade och ja vart jätte full & mådde bra ett tag, när de lutade mot att dra hem(?) så hade jag svårt att bestämma mej vart jag ville sova om de skulle bli hemma eller hos daniel. slutade iaf att jag satt själv i hamra och ingenstans att sova och ingen skjuss hem. eller ja jag hade säkert fått sova hos daniel men eftersom han gick och stängde dörren kände jag mej inte så välkommen!
så först ringde partykungen halvarsson som han gjorde typ 1000 gånger denhär kvällen xP sa massa gulligull ;D haha och efter de var jag tvungen att ringa simon och jaa vi gick ifrån kalaset typ 1-2 kanske ? och vi satt först i busskuren till 3 och sen drog vi hem till han så då fick jag vara/sova i deras gäststuga, ville HEM men ingen jävel vill skjussa en mellan 2-4 på natten så jag var tvungen att blir kvar fast jag skulle kunnat betala en miljon för att komma hem men ja sov några timmar sen idag skjussa simon hem mej, TACK för allt Simon, du är en riktig vän och du vet hur man ställer upp som en riktig vän!

Sammanfattning för dom som inte orkar läsa: SKIT rolig kväll som sluta i kaos, satt ute till 3 efter de sova ngr timmar och nu hemma. UNDERBAR KVÄLL.

- ännu ett avslutat kapitel.

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0