andreas sedan loosgårn!

de slutade iaf med att jag gick till andreas, daniel mötte mig iaf. jag var på rätt så dåligt humör men sen kom partypinglan emmelie & emma så då blir de 1000 gånger roligare! efter att vi hade vart hos andreas ett tag drog vi vidare till loosgårn, där vare ganska dragit & jag o emmelie dansa som bara den & hade skit kul. de var mkt folk där o de var roligt att vara med mkt folk  (; sen hände de massa saker & jag blev förbannad, ledsen & grymt besviken! är fortfarande lika besviken och vet inte när jag kommer glömma dedär. men jaja kvällen slutade iaf med att jag & daniel gick hem, åt macka & sen somnade vi.
vaknade vid 9 imorse ungefär, låg kvar i sängen med daniel & mös o prata lite i flera timmar sen var han tvungen att häva upp sig upp till grillen & äta med pojkarna.

även att min & emmelies klubb ägde fett igår, vi är bääst & vi vet om det! vissa går de bara inte att gilla! :D mihihi

*förlåt? för att jag är den jag är, men den är jag och duger jag inte så visst? gå vidare!
*även massa tack till mathias, emmelie, peter, emil & jonna som betydde mycket igår :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

jag tycker oxå att eran klubb var bra. men synd att jag inte klarade av att hålla mig i den. hahaha. tack återigen för en bra kväll:D

2009-04-05 @ 19:54:59
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

TACK SJÄÄLV! (ännu en gång xP) Men jag måste faktiskt lägga till ett tack till Davis, för han och Peter fick mig på bäst humör när jag va ledsen heeist! xD<3

2009-04-06 @ 17:36:14
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0