GLAD PÅSK!

glad påsk alla glada hoppas att ni får en super bra helg!
själv sitta man hemma, ingen att vara med, vännerna är borta, familjen är borta, så ja jag får väl sitta alldeles själv jag då, men ja sånt är livet och jag överlever! kanske följer med sajmon till ljusdal en sväng också, kul att någon vill ha med mej :p har även mensväärk så de skriker om det, inge kul alls, men ja somsagt jag överlever.
i helgen ska jag nog inte göra ett skit. funderar på att dra iväg en sväng imorgon med mamma, för hon skulle åka bort och bara slappa och då kan jag följa med och bara skita i allt här hemma, japp!
så helgen blir helt nykter :o fler som är de ? haha tror jag då inte.
men puss på er som är värd de!


min bild, på dom helt underbart snygga pilgiftsgrodorna PUSS på dom!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Jo jag ska vara nykter, hehe,

Men varför är du inte med Daniel och dom för? :0 Kramis

2009-04-10 @ 13:55:31
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Men gu vilka fräna! :O

JAG SKA VARA NYKTER! enda tills vi ska festa. YEAH!

2009-04-10 @ 14:20:28
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0