god glad morgon, än så länge!

vaknade typ 9 av att hundarna skällde som tokar, fick damp kuta upp och skrek på dom, blir så arg! och sen efter de kunde man ju sova -.- smsade lite (a) sen somnade jag om ett tag ändå moahah. vaknade ännu en gång av att hundarna dampskällde, skulle seriöst kunna kasta en träsko i huvve på dom -.- så nu håller jag mig vaken :)
tommie ringde igår/inatt och bara pratade om allt, så skönt att bara få prata av sig och absolut till han som jag känner så pass bra! så han gav mig några goda råd som jag ska försöka lyssna på och sen var de god natt :)
får väl se vad som hände ridag, daniel skulle försöka komma men vi får väl se hur de blir med den saken eftersom de brukar sluta med att han inte kommer ändå xP men jaja får väl se förfan! xP
puss

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Hihi, tack. :) Jag förstår att du känner så, skulle jag också göra om jag var i samma. Förstår inte varför han inte tänker efter lite, ni är ju faktiskt tillsammans! Hoppas han kommer på det snart, för ni passar verkligen bra ihop! :)

Ja, sånt där gör mig så arg! Det är så falskt gjort, jag tolererar verkligen inte sånt!! Hon som har kille coh allt, verkar som om hon verkligen vill ha omkull alla! :@ Tänker på dig ska du veta, ingen rolig situation du är i! <3

2009-04-15 @ 16:02:40
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Postat av: Daniel

hade du klivit upp i tid så hade du sluppit att hundarna väkte dej ;) x) haha din geeeej :D

2009-04-15 @ 18:12:57

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0