hemma i loos nu!

vaknade runt 9 imorse, skulle packa och fixa lite hemma innan jag skulle åka hem till loos igen. daniel kom förbi en sväng innan han skulle på af & sen efter han hade vart där åkte jag hem med honom, vi stannade till i fäla och åt lite sen vart de raka vägen hem. skönt nu när han har fått körkort så man kan åka hem med honom ist för bussen som jag verkligen inte tycker om!
när jag kom hem såg jag att mina nybeställda kläder hade kommit, happyface* fast mina skor var slut, och de kunde dom ju såklart inte skriva på internet utan vänta med tills vi fick alla saker, arg! om dom skrivit de på internet hade jag ju iaf haft en chans att ändra färg, men icke sa nicke. suck. men fick iaf de andra jag beställt.
lekte även med Daisy och klappade Doris farväl en sista gång :( ska begrava henne såfort all snö smält bort hade jag tänkt. :(
nej nu kommer daniel till mej så nu ska jag vara social med honom, byebye!

även att de blir party party imorgon, das emmelie & emma kommer, partaj med dom + grabbarna ofc! :)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0