ikväll blir de party!

igår kom daniel till mej, blev jätte förvånad för de trodde jag inte, men blev överlycklig, han var även hos mej hela kvällen & vi drog upp till andreas ett tag & kika lite. efter de gick vi hem och la oss och mös lite, busade även med daisy och märker mer o mer att hon saknar doris & sällskap för hon gör ALLT för att ta sig ur buren som hon även lyckades med när jag var uppe hos andreas men peter hann se henne springa på golvet så han hann med att fånga henne, Tack annars hade jag dött.. så nu blir de till att hålla koll på henne hela tiden så hon inte smiter och titta på en ny vän åt henne på måndag :)
vaknade ganska tidigt imorse, men låg kvar i sängen och mös i typ en timme minst, men sen gick vi upp och åt frukost & bara var :) sen åkte han hem och jag lekte lite med hundarna som jag även klippte klorna på igår, duktig jag! :) och nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen och göra mig fräch till kvällen för då blir de PARTI utav bara den! hoppas på att hitta ett ställe att vara på bara men de löser nog sig :D BYEBYE!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Lina

Usch obehagligt det där att de kan ta sig ur buren, jag hade också möss förr fast dom tog sig inte ur, men jag råkade klämma ihjäl en och jag har aldrig förlåtit mig själv sedan dess! =( Kram

2009-04-04 @ 12:58:14

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0