kvällen !

sitter och dricker hett te nu för att "värma" halsen lite, eftersom den gör så ont och jag viiill bli frisk nuu! pratar även med simon på msn och han gör allt för att få mig på toppenhumör vilket jag uppskattar masssor! hatar att vara ensam när jag är sjuk, de är tråkigt & jag har 1000 saker att göra men orkar inte göra nått tyvärr :/ men jaja, de löser sig säkert!
får se om jag orkar följa med till järvsö imorgon, egentligen gör jag inte de men viiill så jag ska nog göra de ändå, men får se (: Edda ligger på golvet och sover, har gjort de hela dagen ^^ sötpluppen! kul med sällskap iaf :)

puss

Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: hihi naw lill eddis :) du MÅSTE följa med imorgon ju! annars blir det ju jätte tråkigt :( <33

2009-04-20 @ 20:28:39
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0