less !

valborg in my aaaaaaaaass..

kvällen har ju börjat helt underbart.... dålig. allt jävlas, alla drygar sig och jag vill bara tillbaka till min lägenhet i ljusdal, lägga mej ner o sova bort hela valborg.. känns som att bara emmelie som gör mej glad...  och jag är bara sååå arg nu. ja jag vet jag klagar men jag kan inte göra annat just nu så jag skiter i alla er som tycker att jag klagar för jag är bara så IRRITERAD.

jag tycker inte om folk som gör mig besviken och less när jag redan är less. BAJS

hoppas emx2 gör mig glad annars bryter jag ihop! ..


BAJS


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

Alltså jag känner mig så uppskattad av dig och jag verkligen njuter av att läsa de positiva sakerna som står om mig! (A) HAHA!!

Du är för sööt!! :D:D <333

2009-05-02 @ 21:07:39
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0