mitt liv...

mitt liv är som ett stort frågetecken, jag har ingen aning om vad jag ska göra längre. vissa delar har rätt ut sig och jag tycker de är skönare än någonsin, saknar de inte alls. men vissa saker som jag undrar jag egentligen om jag borde ha kvar... vet inte om jag skulle må bäst av med eller utan? det känns som att jag hela tiden blir nertryckt och att jag glider längre och längre ifrån det här.. känns som att alla andra utom jag har rätt, gör rätt, är bäst mm. och jag, jag är bara dendär.. men jaja vi får se vart dehär slutar iaf! känns som att det inte finns nått som är helt klart i min värld just nu, inte en enda sak, förutom att jag älskar min familj mest & saknar min doris :'( <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0