myskväll!

igår blev det myskväll med daniel, helt underbart!  började med att jag åkte och hämta han tillsammans med pappa, passade på att övningsköra lite med, går superbra :D sen gick vi ut och gick en sväng, jag tog med mig dampanfallet rex , fick lite psyk eftersom han är så jävla dryg men påvägen hem gick de skit bra iaf :D efter de fikade vi lite sen blev de film, vi tittade på Valkyria, jag fattade noll av den så jag tyckte den var tråkig ^^ men de var ju iaf mys att bara få vara med daniel :) sen blev de sova och sen har han vart med mig hela dagen idag också, åkte hem typ 4 och sen skjussade mamma mig och eddis till ljusdal. eftersom vi ska ha hundveckan nu så ska skönheten vara med mig hela veckan ^^ 
även att jag har blivit jätte sjuk :/ hostar så jag hostar sönder hela halsen, har feber & mår inge bra alls -.- suck.  menmen de går väl över får jag hoppas :D
nej nu ska jag gå ut en sväng med edda sp hon får kissa lite xP
PUSS

här kommer väldigt sena bilder sen grillfesten hos andreas :D


simon grillmästarn & en av dom bästa! :D


simon och robin, pöökar? ;)


mathias & daniel<3  sjunger ;D


YEAH ! :D

nej nu orkar jag inte lägga in fler för idag, PUSS :D

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0