påskmat!

var hungrig så jag höll på att dö så fick ett ryck och gjorde middag tills mamma o pappa kom hem igen. jag stekte prinskorv o köttbullar, koka potatis & ägg, ställde fram sill och massa saker :) kände mig väldans duktig och de är seriöst de enda jag gjort idag och nu när jag äntligen tänkte sätta mig o titta på tv börjar pappa tjata om att jag ska ge hundarna mat, jag har liksom stått o laga mat åt oss i typ 1,5 timme och sen börjar han tjata på att jag ska ge hundarna, medans han inte gjort ett piss på hela dagen, less jag blir. -.- även att jag läre åka o sälja bingolotter till folk som jag fan inte heller orkar.. vilken Jävla påsk, i hate it! denhär långfredagen har fan sugit röv, bara haft tråkigt, fått göra saker som är skit tråkigt och inte ett enda flin på hela jävla dagen.. less..
vill komma o festa till alla som har sagt att dom vill att jag ska komma till dom men har ju ingen skjuss :( sry!
åh damp, jag blir så jävla förbannaaaaad, nu ska jag ge dom där JÄVLA äckelhundarna så jag slipper dehär jävla tjatet!!!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Daniel Halvarsson

Du är en prinkorv du snyggo :D;)


Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0