röd som en tomat & samma humör som vanligt. suck!

idag har jennie vart ute på sjön, övningskört och massa annat. började med att jag åkte ut på doasen med mamma, splitt & farfar skulle grilla korv och bara mysas i snön och solen, var ute några timmar och nu är jag röd som en tomatjävel i ansiktet och på bröstet efter U-ringningen, de är inte snyggt! men men. har även övningskört och måsta köra förbi polisen två gånger för dom tog en bild efter vägen xP vart bajs nervös. de fulaste var att jag var tvungen att väda och åka förbi en gång till -.- hihi.
ja och nu har jag klippt lite klor på rambo, hängt tvätt & nu sitter jag här, en till lika värdelös kväll. suck! vilket liv jag har, borde åka bort och lämna allt det här bakom mig som de känns...

*jag försöker vara postiv, hela tiden - men då är jag egentligen inte positiv!
inte om man jämnför med alla andra som är nöjda & glada över sina liv.
jag som alla andra stör mig på väldigt mycket folk.
men jag stör mig inte på "rätt folk" de som är dryga, kaxiga & dumma.
jag stör mig på dom som är fina, snälla & perfekta.
jag är så jävla negativ, vill inte vara de men jag är de.
de är folk överallt hela tiden, alla är perfekta och jag är så jävla avundsjuk på er!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0