söndag, imorgon skola -suck!

har sega på hela dagen, duschat lite och tvätta bort allt gammalt smink som fick sitta kvar från igår (a)
nu håller jag på med lite mat, idag blir de grillad fläskfilé, tzatziki (stavas), pommes, sallad och massa gött! ska bli najs och längtar till maten är klar (:
även att jag ska få åka med mathias till ljusdal idag, tack slipper jag åka bussäcklet som jag inte åkt på säkert en månad men ändå (a) hatar buss. men de blir nog trång för jag, mathias, danne, tomas & tobbe ska med så jag läre väl få sitta i mitten bak -.- men men hellre de än buss.
nej nu ska jag packa och äta och sen bege mej mot ljusdal med grabbarna!
puss

Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

Vi ska vara i Los på valborg! Du säger inte emot!

2009-04-26 @ 17:15:18
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0