sova!

har skrivit i flera timmar och är så less på allt så jag orkar inte ens läsa igenom de, så yes de skiter jag i. har även slut på gratis sms på telefon och inga pengar kvar och jag blir gaalen, vill smsa med daniel innan jag lägger mig som jag brukar men de kan jag inte :( även att mamma ska sova här inatt hon slutar typ halv tio eller tio men har inte kommit hem än så hon fick troligtvis jobba över, som vanligt. åh jag önskar att morgon dagen i skolan redan var över så att daniel skulle komma han är väl typ den enda som jag känner mig helt lugn & mår skit bra med, så ja jag saknar han.
och jag är såååå skoltrött och jag vill ha kuul :( men jaja får kämpa denhär veckan sen blir de LOV och på skärtorsdag blir de fiska med skolan xD haha hoppas på att de blir lite kul iaf ^^
natti folket!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0