VALBORG

nu har jag hunnit med massor, dammsugit, damma av borden, vart ner på köpingen, duschat, städat bort alla saker, bädda sängen bara maten kvar som jaaa, vi får se vad jag ska äta är inge sugen på nått heller så får väl an se ;P
har även glömt att skrivit med att daniel följde med mig till ljusdal i söndags, var här till i morse, åkte hem vid halv 7 och äntligen börjar de ordna upp sig som de verkar och de var verkligen på tiden, hoppas inte att nått onödigt skit kommer ivägen nu som de brukar blir, är trött på sånt!

imorgon är det Valborg, som ska "firas" i Hamra med älskade emmelie som ska slå ihjäl mig om jag inte kommer ^^ ska dricka upp vinet från förra helgen hade jag tänkt. sen får vi väl se hur de blir och går ;P

NÅGON SOM SKA VARA I LJUSDAL PÅ LÖRDAG & INTE GÅ UT PÅ KROGEN KANSKE ?! :)

puss


busmus !
daisy klättrar på gallre och de får hon inte ;p

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0