Ändrade (till bättre) planer :)

hejhopp bloggsopp, ne de blev inge bra ... xP

ändrade planer tills imorgon, bättre mkt bättre planer faktiskt :)
älskling skulle egentligen komma till mig klockan halv 8 imorron, men eftersom han måste köpa ny mobil så skulle han kommit halv 2 ist och sen går bussen tillbaka till ljusdal 4 igen, så kom vi på en bättre idée :)
imorgon tar jag bussen till Ljusdal halv 7 , älskling möter mig och sen går vi hem till Jens och kikar lite, sen blir det Köpingen och shoppa lite med Daniel, mys mys :) och mkt efterlängtat :)
sen på kvällen blir de väl bara till att vara hemma och mysa och tagga tills lördagen ofc! ;)

nej nu ska jag packa & håller på att färga håret så nu har jag inte tid med bloggen mer, hejdååå!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0