äntligen något positivt!

daniel ringde nyss, äntligen! så jäkla skönt att höra hans röst & få prata av sig lite. eftersom de är torrt på smsfronten nu och även på callfronten sen hans mobil blev stulen.. men han berättade lite saker, och allt känns redan lite bättre även fast de inte är bra alls :/ har gråten i ögonen hela tiden men gör allt för att hålla de inna för de känns nästan bättre om jag ska vara ärlig. han kommer iaf hem om 10 dagar nu och jag längtar som aldrig förr, önskar du kunde vara hemma mycket oftare :( och på fredag åker han ut i "fält?" och då kan han inte ringa eller smsa eller nått på flera dagar.
så jag vet ju att helgen kommer supa appu*g .. menmen. jag kämpar på ändå. och hoppas att detta slutar som i drömmarna :) håller tummsen älskling, i love you most, remember that! :) <3

ingen som vill hitta på nått i helgen? .. är villig att göra nästan vad som helst bara för att få tiden att gå och att få nått att göra, så kom igen folk.. :)

kram på er & sov sött.


gissa om jag längtar till praktiken med Tarja, sjukt mkt :D slädhundar i ngr veckor<3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0