Äntligen!

kvällen bev ljusare än väntat :) gustav & stina kom hit så vi kikade på Zozo, för andra gången denna vecka i know men den är skit bra :) pratade även med sötsofie i telefon i en timme typ, undertbart och vi pratade en hel del skit bara. och de var så skönt att få prata med någon annan än familjen ett tag :) saknar dig pullan & tack för att du är så jävla söt :) ses snaaart :)

sen ringde även mitt älskade hjärta, Underbart! har inte hört ett ord ifrån han sen i torsdags eftersom han vart ute i fält eller vare nu heter :) så var så sjukt underbart att prata med honom igen och få prata av sig om allt som händer när han är borta. känner mej genast mkt bättre efter detta :) saknar även honom som satan, du får mig att må Bäst älskling <3 du är värd mer än 1000 diamanter & nu är det 4 dagar kvar, 4 dagar älskling sen kommer du hem till mej :D MYS. ÄLSKAR DIG MEST! <3 finns ingen som bryr sig mer om mig än dig, du är allt tack för att du finns <3PUSS!

så såhär ser min vecka ut just nu:
tisdag, onsdag - Ljusdal (men sover hemma på natten)
torsdag - loos och hälsa på Tarja tillsammans med Monika
fredag - loos på dagen tillsammans med Älskling som kommer hem, HAPPY<3 kvällen ljusdal troligtvis.
lördag - party med älskling, sofie, carro, jonsson & alllllla andra som jag inte vet säkert ska festa än :) <3
söndag - bakisdag (a) älskling åker igen, fan :(
måndag - SKOLA. -.- / :)

börjar även tröttna på att bilddagboken har fel på sidan hela tiden, hm... avregistrera snart?

aja, älskar min Daniel Halvarsson & mina underbara vänner <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0