dagen gått fort, nu återstår kvällen.

idag har jag inte gjort speciellt mkt om jag ska vara ärlig, skönt! första lediga dagen så hade inte tänkt att göra nå speciellt heller så ;P har iaf tage in tvätt -.- suck mammas jobb inte mitt.. sen har jag laga mat, inte mitt jobb heller så.. alltså när jag äntligen slutat jobba är de som ett jävla jobb hemma sit.. gör de och gör de och gör de.. gört själv....... jaja.

kvällen kommer troligtvis bli jävligt seg så ställer in mig på de så jag inte blir besviken. kanske tar och städar rummet om jag får ngn knäpp i huvve, får väl se.. annars kommer de nog inte att hända nå speciellt.. FAN skulle vart o köpt popcorn. BYE

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0