de är inte sant.

allt går emot mig nu, jag blir så besviken på mig själv att jag inte kan stå emot.
men de är inte så lätt när allt faller tillbaka på en hela tiden..
förväntar mig saker hela tiden & när de inte blir som jag förväntat mig faller jag.
när det är något jag planerat att göra & det helt plötsligt inte blir så, spricker allt!
jag orkar inte med mer nu, allt är redan så tungt som de går att vara..
åh får nå fel snart på allt & alla :'(

kom hem nu Daniel, du gör allt så mkt bättre :'(
nu har jag inte hört ett ord ifrån dig sen i torsdags :'(
det gör så jävla ont & känns helt fel.. fan!!


du gör illa mig, jag blir less, arg, besviken & ledsen.

Mina kommentarer ♥
Postat av: jonna

menar du mig?

2009-08-17 @ 12:58:17

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0