hemma igen :)

ljusdal hela dagen, gick skapligt fort att fixa peters rum eftersom han inte hade ett skit med sig. såg helt dött o tomt ut där inne så vi åkyte och shoppade lite saker åt honom :)
träffade även lite känt folk där, åh va kul att träffa carro, helena, erik, kringen, galven och alla igen som man sett, inte för att jag liksom pratade speciellt mkt med dom men bara kul att se deras face igen ;)
träffade även rebecca, shelton & tildis :D:D mihhii, me like :) miss you sweetiiis, kul. Hoppas vi ses en sväng i helgen också :)

gaah, inte lång kvar nu, längtar ihjäl mig efter Daniel & flickorna :D även pratat med sara.c nu, så hon hakar också på, SKÖJ :) bättre än såhär kan de knappast bli, lovely!

Puss på min Älskling för han är bäst & på alla flickor för dom är bäst! :) <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0