Ljusdal med Edda & shopping!

kunde inte sova inatt, kul.
kommer seriöst få nå fel om mina sömnproblem kommit tillbaka :/
orkar verkligen inte med de igen, de tar på en som f*n..

var iaf till Ljusdal, åkte imorse med pappa :) hade såklart min helt klart bästa vän Edda med mig, du uppskattar en så sjukt mkt och man rikigt ser hur glad du blir av att se en :) Gullhund<3
så de blev lite shopping alldeles själv, superskönt faktiskt! bättre än jag trodde. inhandlade foundation, parfym, hårfärg, näspiercingar, pudersak, fiskbullar & en fransk hotdog ;D imorgon blir de troligtvis lite mer shopping eftersom de blir ljusdal imorgon också (y) efter shoppingen gick jag bara hem till lägenheten och edda och kika på tv iväntan på att pappa skulle sluta sitt möte :) efter de blev de veterinären :) sen hem! :)

åh de var så jävla kul att komma tillbaka till veterinärerna i ljusdal, där jag hade min praktik. de första dom säger när man kommer in är : "HEEJ Jennie :D kul att se dig! :) kommer du hit och praktiserar nått iår också?" jag : "njae jag vet inte, vi får väl se :D" sen så hade dom skaffat massa nytt också sa jag "ååååh har ni skaffat nya saker :o :D gud va kul :D" och då ska dom: "JAA då nu måste du ju komma hit igen och praktisera, de är bara att ringa!! :)"
skit kul att dom var så nöjd med att ha mig där :D känner mig helt rörd :D IIIH kul! :) och imorron ska jag tillbaka! :)

hopppas ni alla andra haft en bra dag, för de har jag! BYEBYE!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0