Lomsjön!

hejhej alla..

kom nyss hem fårn Lomsjön, vart och hälsat på först hos Monika som hämtade mej :D och sen gick vi över till Tarja och de var som att komma in i en dröm tamefan :D fullt med underbart fina hundar, samojeder & huskys (a) även att de kom tre små skitsöta huskyvalpar springade fram till en när man kom, loooovely. kunde knappast bli bättre! (y)
Tarja var skit trevlig och började prata massor om hundarna och sen pratade vi praktik :D fick vara där hur många veckor jag vill, happyface! :) skulle även komma ngr dagar under hösten och lära mig hennes rutiner eftersom min praktik kommer vara Draghundar, (tävling) så kommer jag få praktik som "Handler" och jag kommer få möjligheter att följa med henne på tävlingar och då ska jag hjälpa henne med allt, och därför måste jag lära min innan tävlingarna. som ni kanske förstår :) kommer bli helt SJUKT kul och jag kommer stormtrivas :D

fick även möjlighet att följa med henne och tälta tillsammans med massa olika personer som håller på med samma saker som henne, men de är nästa helg och kom lite hastigt så jaa jag får väl an see hur de blir med de :) fick även ett till erbjudande som jag håller för mig själv ett tag tills jag har bestämt mej :D vore SKIT kul, men vi tar praktiken till å börja med :) yeao...

nej nu ska jag tvätta och sen ska jag färga mitt hår, imorgon kommer Älskling så jag ska fixa allt så vi förhoppningsvid tar oss till Ljusdal imorgon eller på lördag :) längtar efter alla mina älskligsbrudar :)

hörs mer sen kanske, byebye sockertoppar och saltstänger ;)

Mina kommentarer ♥
Postat av: sofie lundin

fan vad kul med praktiken din :D good luck! (:

2009-08-20 @ 15:26:37
Postat av: jennie

oja, skit kul :D tackar :)

2009-08-20 @ 18:13:06
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0