lördag och har Inget att göra..

hallå folk :)

idag har jag inte gjort mycket, mest bara tage de lugnt & ätit mat :) haha.
längtar mkt tills måndag, för då börjar de hända lite, helgen kommer/är väldans seg eftersom jag inte har någon skjuss till ljusdal = inge fest och sen har jag inget att göra hemma heller och de är ju segt :/
hm, men jaja får väl an se vad som händer..

gustav var iaf till mej o hälsade på igår :D kul! vi åkte och kikade när stina och sandra fiskade :) sen blev de Charlies 'änglar :D den är så jäkla bra xD

men puss på er nu ska jag dricka Kaffe :) byebye!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0