Måndag = skoldag ..

jahapp, då är det måndag igen och skola .. vill INTE. känner redan hur irriterad jag blir på att bara tänka på de plus allt annat då som jag troligtvis kommer störa mig sjukt mkt på idag, eller ja som vanligt.

idag ser min dag ut såhär : klassråd, biologi, religion & svenska B ... woho vilken rolig dag. not. men de värsta är att alla dagar ser ut sådär, bara bajsämnen.. sitter nu och håller tummarna för att jag ska bli mer sjuk så ajag kan få vara hemma ngr dagar ;P hoppas..

aja, skriver väl mer senare ikväll, ska även försöka ta mig ner i läskiga källaren och sno mej en tvättid idag eller imoron ;P

byebye people.!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0