min första dag på "semestern"

yes, idag kunde man äntligen sova ut! skönt som bara den. :)
vaknade vid 11 och sen gick jag upp och duscha, efter de blev de att göra frukost och idag lyxade jag till det, gröt, ägg, kaffe, fruktdryck & datorn.

funderar på att ha en fotardag idag och sminka mej & fixa håret som jag inte gjort typ nått alls på lovet, så idag kan jag väl ändå fixa till mig lite & sen funderar jag på att fota ja.. men vad det jag inte, läre väl sluta med blommor eller nått sånt dyr som vanligt :)

har iaf nästan nått att göra varje dag nu, såhär ser min planering ut :D
fredag: ringa vet och byta tid, måndag & tisdag och en tidigare tid. städa maybe.
lördag: städa om de ej blev av fre, fika kanske? upp till gruvan en sväng.
söndag: slappa inte göra nå, kanske kika på hundvalpar :)
måndag: ljusdal med edda och veterinären, plus shopping med jonna :D
tisdag: ljusdal med edda igen -.- xP
onsdag: kanske hjälpa peter att flytta in på hemme ;P
torsdag: ljusdal på eftermiddagen kanske eftersom D kommer på fred :)
fredag: Ljusdal, älsk kommer hem, ÄNTLIGEN.
lördag: feeeeeeeeest & mys med baby
söndag: feeeeeeeeeest om jag orkar & mys med baby som åker igen ..... -.-

MIN SISTA VECKA PÅ SOMMALOVET :'( iih va fort de har gått.. och jag har bara jobbat.  BYE!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0