morgondagen..

imorgon ska jag kliva upp vid 9, och göra mig iordning för dagen :)

klockan halv 11 kommer Monika och hämtar mej och sen blir det Lomsjön som gäller, ska hälsa på Tarja och kanske få kika lite vad hon gör med hundarna och sen ska jag mysa med valpar :D älskaaa, sibirian hysky valpar, mumma kommer säkert sno med en hem ^^ haha nej! :)
och innan halv 11 ska jag ha hunnit, duscha, klä på mig, slänga i min ngr koppar kaffe och fixa lite hemma :)

hoppas att dagen blir skit kul, ser fram emot den :)

nu är de sängen som gäller och hoppas att baby D ringer snart :)
byebye & sov sött.


snygg hunden

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0