shoooppinglista.. (behöver inte läsa) HAHA

okej nu ska jag skriva upp va jag ska göra/shoppa på måndag så ni behöver ju inte läsa detta inlägg. skriver de här för att jag inte har någon annan stans att skriva de ;P bajs :)

- eyeliner
- foundation
- pierca näsan maybe + smycke isf
- kinaresturang :D
- veterinären
- röd hårfärg
- parfym?
- mer smink + smycken kanske :D

åh skönt med peeeeeeeeengar & min älskade lön som jag fick IGÅR ist för på tisdag, därför massa shopping på måndag med jonnaponnapäääronpung :D :) PUSS på dom som läste ändå :)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0