Skola & helgen!

hejhej bloggen !

har inte skrivit på ett tag, har haft lite annat för mej :)
i fredags åkte jag iaf till Ljusdal och mötte upp min älskade pojkvän som hjälpte mig att bära upp alla mina saker till Jens lägenhet och sen drog vi ut på köping och kika lite :) sen blev de mest mys och så med honom, var även och åt pizza ^^

lördagen var de mest mys hela dagen med Daniel, sen började man dricka lite, var först hemma hos tomas, sen jimmy, sen jens & sen slutade vi hos tomas igen, tomas och daniel tvinga med mig hem dit för dom skulle göra mat åt oss ^^ så först åt vi mat sen kom sofie, jonsson, carro, nilsson & fler ;P najs. sen blev de krogen, järnvägs & stadt :D
hade en superkul kväll med alla :D skit kul, hoppas på att göra om allt snart :)

söndagen (igår) va de mest lugnt :) daniel åkte tillbaka till Boden igen :( blä! men men :) sen tänkte jag dra upp på åsen en sväng men de blev inte av så jag stanna hemma ist och la mig och kika på batman ;) haha.

och idag måndag var första skoldagen, blä vårt schema var de värsta jag sett ;o fan i hellllvete. bara tråkiga ämnen förutom två.. suck :/ typ mikrobiologi, samhällskunskap, biologi, religion. ja de är våra veckor.. blä :( depp..

men fick iaf reda på att om 4 veckor drar nog vi :D (klassen) till Prag eller Holland, NAJS :D fast de kom lite hastigt ;o men de gör absolut inget om jag ska vara ärlig :) ska bli najs som fan. så nu måste jag planera in att åka till hudik snart och skaffa paaazz.. :)

nej nu får nu dra vidare :) nu ska jag & jonna byta presenter (bättre sent än aldrig) ;)
byebyebyebyebye ! :)

älskar dig Daniel <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0