sovproblem, check!

vaknade nyss, skönt att sova ut och jag kan sova jättebra nun på nätterna, mot för förut :/ då somnade jag vid  och vaknade 8 så de var lite drygt. men nu lägger jag väl mig vid 11 och sen sova till 11 dagen efter, känns kanon!

idag har som vanligt ingen anning om vad jag ska göra :/ ska nog gå ut i köket och göra iordning lite kaffe nu till och börja med så jag blir lite piggare (y) och innan dagen är slut ska jag iaf ha röjt upp på rummet, fixa hundmat & dyr till edda, duschat håret, fixa pengar tills imorron, ja ni ser typ ungefär vilken rolig dag jag kommer att ha ;)

imorgon blir det iaf Ljusdal som gäller, ska dit med Edda eftersom hon ska till veterinären för "tjuvparning" låter värre än vare är ^^ sen ska jag och jonna ut på köpingen och drälla omkring, shoppa lite, äta på kina & förhoppningsvis ska jag även pierca min näsa (a) får väl se hur de blir med de men hoppas de blir brao :)

hörs mer sen! caio!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0