torsdag!

blev inget skrivande igår, så jag skriver om gårdagen idag :)

igår var det sista dagen på jobbetm, jipppiii LEDIG .. det kom 3 tyskar vid 12 och sen var det lugnt framtill klockan 16.oo då det kom en gubbe och ville gå ner. och snäll som jag är gick jag ner med han även fast han bara var en person (y) efter de slutade jag :D lämnade även in timmarna så snart kommer de money money, hoppas bara jag hinner få dom innan måndag annars blir jag lite ledsen.. :/ får ringa bo imorron eller nått. yes! ..

igårkväll blev de inte mkt gjort heller, satt väl mest framför datorn och nörda, tiden gick fort & ändå gjorde jag inget (y)

hm, men jaja. sista dagen på jobbet & annars en skön dag får bli dagen två ord.

byebye! :)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0