ZOZO

kikade nyss på filmen ZOZO och den var helt sjukt bra! visar verkligen hur verkligheten är och man levde sig verkligen in i filmen okej vissa delar kanske var lite overklig som när en kyckling pratar men de gör inget. sjukt bra film som jag verkligen rekomenderar. och jag har Inte laddat ner den, jag är laglig och har lånat den från bibblan haha.
ja så den var bra, grät en skvätt också, den var lite sorlig då och då, men sen flina man även till ibland så den var skoj.

kom hem nu, det blir värre och värre.. :/ 9 dagar kvar, och det känns redan som att jag kommer dö av saknad.. men får väl kämpa mig igenom helvetet med gråten i ögonen och smärta i hjärtat.. helvete ily<3

även att jag NÄSTAN ångrar att jag slutar jobba imorgon eftersom jag ändå inte kommer ha ett Piss att göra i helgen eller i veckan.. men jaja. ska ju iaf träffa kullebyttabajs på måndag (y) funnniiie! :)

har nå fel i ryggen och de gör ont, samtidigt som jag hostar som en kossa.
BYEB

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0